Обслуговування гальмівної системи автомобіля на СТО: що перевірити насамперед

Для безпеки на дорозі потрібно мати справну гальмівну систему в автомобілі. Перевірка та обслуговування гальмівної системи повинні проводитися регулярно, з урахуванням природного зношування деталей та пробігу авто

Михайло Хомченко

Що перевіряють на СТО, щоб переконатися у справності гальм на автомобілі та які автозапчастини потребують заміни? Дадуть відповідь на запитання експерти інтернет-магазину автозапчастин Japan Cars.

 

Зношування гальмівних колодок

 

З часом гальмівні колодки на транспортному засобі зношуються і гальма працюю гірше. На швидкість зношування впливає пробіг, тип дорожнього покриття, стиль кермування.

 

Про необхідність замінити колодки водія сповіщає електронний датчик зносу, який сигналізує про проблему на панелі приладів. Отже, потрібно запланувати візит на СТО найближчим часом.

 

Рекомендуємо заздалегідь придбати гальмівні колодки на свою марку авто https://japan-cars.com.ua/ua/zapchasti/tormoznye_kolodki/, щоб майстер міг відразу ж приступити до ремонту.

 

Перевірка та заміна гальмівних дисків

 

"Гальмівний диск постійно взаємодіє з колодками, через що стирається. Його товщина неминуче зменшується і коли сягає мінімально допустимої межі, запчастину потрібно змінювати й робити це в умовах СТО", - зазначають експерти.

 

Попросіть додатково перевірити диски, якщо помітили збільшення гальмівної колії, шум біля коліс або полегшення педалі гальма.

 

Проблему з дисками можуть виявити під час заміни колодок, тоді доведеться терміново докуповувати запчастини. 

 

У Japan Cars це можна зробити за каталогом https://japan-cars.com.ua/ua/zapchasti/tormoznye_diski_barabany/ або зателефонувавши.

 

Перевірка рівня гальмівної рідини

 

Рівень гальмівної рідини у бачку має бути на певній позначці. Коли рівень рідини падає нижче мінімальної позначки, ймовірно, є витік у гідравлічній системі. Також під час огляду та діагностики фахівець може виявити іншу причину падіння рівня – надмірне зношування колодок.

 

Гальмівну рідину змінюють через погіршення її властивостей через певний час. Так, виробники рекомендують змінювати рідину в системі не рідше ніж раз на 2 роки. Любителям екстремального водіння та екстреного гальмування заміну доведеться робити частіше.

 

Проблема з головним гальмівним циліндром

 

Проблема з ГГЦ може спровокувати повну відмову гальм, тому з його ремонтом не можна затягувати. Коли педаль гальма підклинює, провалюється в підлогу або ви виявили калюжу з гальмівної рідини на місці стоянки - головний гальмівний циліндр несправний. Найчастіше з ладу виходять гумові складові вузла, що згодом втрачають еластичність.

 

У будь-якій іншій ситуації, коли ви помітили неполадки в роботі гальм – дивний звук при натисканні педалі, занесення убік – терміново звертайтеся на станцію техобслуговування для діагностики та заміни зношених запчастин. Адже від якості гальм залежить безпека у дорозі.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Волинь